En fika på stan

Vilket väder!!! Så härligt, nu är det verkligen vår!
Det behövde jag för jag har verkligen inte sovit bra inatt. Först så drömde jag massa otäcka drömmar om inbrott och spöken och skit. En dröm var om en gammal tant som gick runt i min lägenhet. Skitläbbig. Haha inte för att jag är rädd för tanter men denna tanten var läbbig. Sen när Dick skulle till jobbet så kom han in och sa att jag hade glömt nycklarna i dörren. Alltså utanför, inte konstigt att jag drömmer om inbrott när det bara är för tjuvarna att gå in:P

Idag har jag mest gått och pillat här hemma. Ska snart iväg och träffa Anna och Lina för en fika på någon uteservering och sedan gå och träna. En bra sak med att det är måndag (förutom att jag är ledig) är att Biggest loser börjar ígen efter helgen:) Så idag blir den en väldigt bra dag, det känner jag. Nu ska jag fortsätta kika på de duktiga byggarna utanför, har saknat dom i helgen;) haha.

Vi hör sen!



                                           Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0