Fredagsmys?

Hemma från jobbet, sitter och kikar på Talang och Uffe ballaballa hahahha!!! Äcklig kille det där:p
Nej men lite seriöst nu så gick jobbet väldigt fort, och det är en självklarhet när man jobbar med Gayane. Det blev mycket skratt idag:) Hon sa en hel del roliga grejer med haha. Nej men skratt gör mycket när man inte är sugen på att jobba. Men jag saknar Zandra! Nu hoppas jag verkligen du kommer på söndag och förgyller min dag vännen!

Dick var här en stund och stack precis iväg på bio, med någon blondin.
Haha nej men med Petter, kommer dock inte ihåg vilken film det var.
Så nu hoppas jag på någon rolig film under kvällen, innan det är dags för sängen.
Imorgon blir det delad tur, fun...
Hoppas alla som är lediga får en härlig Fredag!

                                                     Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dej med hannah :O våran första helg på ASALÄNGE och så är jag sjuk :(

Kommer tyvärr inte på sönda heller. Har fått galen hosta å kräkar hejvilt (Y)



Hoppas din helg är lite bättre än min ( fast du jobbar ) . Pussss <3

2010-04-10 @ 17:46:08
URL: http://zandravillmed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0