mysväder

Ligger nu i min underbart sköna säng. Vart inte alls kul att traska till jobbet idag, men det positiva är ju att man har ett. Men dagen gick iaf mycket fort och nu är ju som sagt hemma i halmen. Kom dock hem till en tom lägenhet, så nu saknar jag min älskling. Planerna för kvällen är bara att softa, vilket passar mycket bra med tanke på vädret. Jösses det är ju nästan storm varning vissa stunder. Då är det inte helt fel att krypa ner i sängen och tända lite ljus:)
Disturbia går på TV men den vågar jag inte se, nu när jag ska sova själv haha. Grymt bra film annars, älskar den!
Aja nu ska jag zappa vidare bland kanalerna.

Ha en fortsatt bra Fredag!



                      Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0