Natti natti

Har myst ner mig i sängen nu med tända ljus och TV: n helt för mig själv, flickorna har precis lämnat mig. Helt själv i min lägenhet, ja jag har precis nyligen fått för mig att jag har spöken här. Så helst sover jag inte själv, men någon gång måste jag bli vuxen:P Jag lovar att det va Therés fel, Michans kompis. Jag har aldrig varit rädd för spöken innan. Eller egentligen tror jag inte på dom, så något måste slagit fel för någon dag sen.

Jaja nog talat om något som inte finns. Kvällen har varit jätte mysig och jag är så lyckligt lottad att ha dessa töser! Innan när jag stod och diskade, var jag lite småtjurig över en viss person. Men sen kom jag på, varför ska jag lägga energi på människor som inte ens får mig att må bra. Då är det mycket bättre att lägga all sin energi på dem man älskar och har roligt med!
Så nu skiter jag i allt detta och fokuserar på allt positivt! :)
Imorgon väntar jobb igen, inget kul men jag får iaf sovmorgon. Så återigen fokuserar jag på det positiva.

Nu ska jag sussa gott, gör det ni också!




Take care/ H




Kommentarer
Postat av: Angelika

Det är bra. Fokusera på positiva saker! Du verkar vara en jätte go tjej som förtjänar att må bra =) kram / Angelika

2010-04-09 @ 11:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0