Onsdag

Hann inte skriva igår, eftersom jag tillbringade tre timmar hos frissan efter jobbet. Sen hann jag inte mycket mer än att komma hem ställa undan lite saker. För idag kom målaren! Så nu är lägenheten under full renovering, super kul! Något som dock inte var lika kul var att jag fick gå upp klockan sex idag för att få ordning på det sista innan målaren kom. Så jag fick minsann ge mig av illa kvickt. Så nu sitter jag hemma i mitt föräldrarhem, som fortfarande känns som hemma. Lustig känsla, att ha två hem.
Jaja nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s med syster och Mami!






Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Michelle

Med då försvinner ju tapeten med illrar och harar! Det vill du väl inte? ;)

2010-04-30 @ 10:26:37
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0