sjukling

  Är hemma igen tyvärr.. Mår som en hög med hundskit. Så kunde inte vara kvar på jobbet, hoppas bara det inte är något långvarit. Hoppas jag kan vara tillbaka imorgon. Så dagen blev inte alls som jag planerade, ska dricka te och ligga framför TV: n hela dagen.
Dock gjorde Dick min dag lite bättre när jag kom hem, slängde sig i soffan bredvid mig och bara myste. Åh sånt gör mig nykär igen haha. 

Nu när vi ska se det positiva i situationen, så får jag iaf se hockeyn:)



Äckel Hannah:p

                                          Take care/H


Kommentarer
Postat av: Amundmathea

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 @ 08:37:56
URL: http://amundmathea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0