skärtorsdag

Sitter och kikar på lyxfällan, och är proppmätt!! Jag och min mr har lagat tacco paj och sitter nu framför TV:n med nybryggt kaffe.
Dagen idag började inte så bra, jag började klockan åtta. Men när jag vaknar och kikar på klockar är hon 08:08!!! Ja panik var första känslan som dycker upp. Sprang upp och sprang helt fel. Helt förvirrad, sprang jag runt här hemma innan jag hittade mina kläder som sjävklart låg på fåtöljen bredvid sängen;) Fick tag i mobilen och ringde jobbet, stressa inte Hannah fick jag till svar. Jaja med håret i en boll och osminkad stressade jag vidare till jobbet. Haha ja allt var i princip klart när jag kom fram iaf:p

Sen har helda dagen varit väldigt konstig, blir ofta så när man stressar iväg. Efter jobbet så tränade jag och systrarna mina aerobic. Sen hem och här sitter jag nu i min morgonrock efter dusch och paj.
Nej nu ska jag kika vidare efter hem inredning:)




                                           Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0