Snart är helgen över

Hmm när jag loggade in på facebook igår. Så kom det upp en fråga om det stämde att jag hade loggat in på facebook från Egypten samma morgon? Nej de hade jag ju självklart inte, så någon random har varit inne på min facebook. Från EGYPTEN!!!! Vem orkar ens bry sig om att gå in någon annans facebook? Jaja har bytt lösenord och hoppas det ska räcka.

Nu är jag iaf hemma för andra gången idag, kvällen gick iaf smärtfritt förbi till skillnad från morgonen.
I soffan sitter nu Dick, Linus och Jimmy och tittar på Djävulen bär Prada. Manligt;)

Jahopp nu ska jag fortsätta kika på filmen med killarna.
Linus är för övrigt väldigt intresserad av filmen:p




                                Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0