Söndag

Jobbat idag igen och nu är helgen äntligen slut! Så imorgon är jag ledig, inte helt fel de:)På jobbet idag kikade iaf Dick och Anton förbi, dom ville att ja skulle se Antons nya bil. Eller dom och dom, Dick ville visa Antons bil.
 Efter jobbet så var jag och Klara och tränade ett step pass, mycket nöje. Haha gjorde dock en miss idag, det har varit så ruggit kallt varje dag jag gått till jobbet. Så idag tog jag min vinterjacka, visst det var skönt på morgonen. Men eftersom jag inte hann hem mellan jobb och träning fick jag minsann gå med den tjocka jackan. Jag tror att jag läste att det var 17 grader i stan, haha måste sett roligt ut med tanke på att alla hade jeans jackor idag. Nu ska jag mysa med min älskade pojk som varit ifrån mig hela helgen, och tillbringat den i Mullsjö.

Fortsatt trevlig Söndag!
Take care/ H





Haha Michan kan hålla med om att jag också saknat kanal fems tv tablå, iaf Biggest loser!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0