sunshine

Sitter nu med dagens andra kopp kaffe och ska strax bege mig ut i solen. Det är nästan förbjudet att sitta inne när solen skiner. Men har gjort en hel del nytta idag, så har mer eller mindre varit tvungen att vara inne. Dagens planer är en liten promenad och sedan hem och laga någon mat. Efter det så möter jag upp Klara och Larsha för ett aerobic pass och sedan blir det hockey och utgång. Ska jag vara ärlig så somnade jag under matchen igår, så jag missade slutet. Men tro inte att jag missade att HV förlorade. Hade en liten pojkvän som var väldigt tydlig med att poöngtera vem som vann. Jaja är man dum nog att skryta med att HV vann i måndags får man skylla sig själv:P
Idag kommer iaf mina tjejer hit och kollar medans Dick får lyxen att se matchen live.
Nej nej jag är inte bitter;)

Hör säkert av mig senare.



                                                    take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0