the sad ending

Ska nu gå och borsta tänderna innan jag kryper ner i sägen, och väntar på min älskling som snart kommer hem. HV har precis förlorat mot DIF, så jag funderar på att låtsas sova när han kommer hem. Så jag slipper hans skadeglädje;) Imorgon får jag släpa mig till jobbet, känner mig aningen bättre nu. Efter det blir det kanske träning med Anna om jag inte mår sämre imorgon. Sen blir det antagligen en sväng hem till  svärmor och sväfar.

Dick brukar inte se så bekymrad ut haha.
Älskling då!



                                       Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Ailofrida

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-11-28 @ 08:23:54
URL: http://ailofrida.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0