Underbara Torsdag

Idag ställde jag alarmet på 08:30, för annars sover jag bort hela dagen. Och när klockan ringde kände jag mig förvånadsvärt pigg! Idag så är tanken att städa hela lägenheten, för ikväll får jag finbesök. Mina flickor kommer ikväll och ska äta lite:) Men innan de dyker upp så ska jag handla och hinna laga maten. Sen så blir det ett pass med allihopa plus min älskade lillasyster, vi har dock inte bestämt oss för något pass än.

Åhh sitter här med värsta smärtan i ögat, råkade nämligen peta in halva mitt finger i ögat. Ja jag vet inte vad som hände, det enda jag vet är att det gör ruskigt ont!

Nu så ska jag fortsätta kolla vidare på min eventuellt andra tatuering:) 



               Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Angelika

Åh kan du inte visa den du har nu? Vad planerar du för ny tatuering? =)

2010-04-08 @ 22:12:32
Postat av: Anonym

Min framtida är hemlig en så länge;) den gamla ska jag lägga upp en bild på snart:)

2010-04-12 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0