biggest loser

Ligger i sängen nu med Dicks tröja och väntar på Biggest loser . Saknar min man, fast det bara var några timmar sen vi sågs. Ikväll får jag ju sova själv, så för att inte sakna honom för mycket drog jag på mig hans tröja:)
Fikan var väldigt trevlig, men vi fick dock sitta inne. Fanns inte en plats på uteserveringarna! Sen gick vi som sagt sagt och tränade innan jag och Anna vandrade hemåt. Lina skulle ta en runda på stan innan hon åkte hem till Habo. Tog en varm dusch när jag kom hem och nu ligger jag och fryser, ska nog krypa ner under täcker med en kopp te:)

Nu har det börjat!



En trött och osminkad Hannah

                                    Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0