HV!!!

HV BLÅ TJALALALALALA!!! Yes HV vann andra final matchen, så nu står det 1-1 i matcher. Idag har hela min familj varit här och ätit, jag lagde en räkpaj och en spenat och lax paj. Till efterrätt blev det turkisk yoghurt med frysta bär, ringlad honung och rostade pinjenötter på. Blev faktiskt helt okej. Sen så kikade vi alla på matchen som sagt, eller jag det var nog mest Jag, Dick och pappa som kollade. De andra verkade inte lika intresserade, kan inte förstå detta? Nu så ska jag och min man gå till Hemmakväll och köpa gotte. Så ikväll blir en lugn hemmakväll (haha;) ) med godis, film och eventuellt lite vin.
Har så svårt att andas idag så orkar inget annat, trots en massa extra medicin Undra om det är den där vulkanens fel?




Idag när det är så tråkigt väder kan man inte annat än att längta till värmen..











Larsha du är så fruktansvärt härlig!!






Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0