Torsdags mys

Igår vann HV i suggen. Vad är det med HV och DIF, alltid sudden. Ja men huvudsaken är att de vann!:) Så igår satt vi flickor med allt från pizza till sallader framför TV:n och gapade och skrek. Shit vad spännande, så jämna lag! Och bara efter några minuter in i sudden satte de sitt femte mål, wiee!!!
Tanken var att vi skulle gått ut igår, men det blev inte så sen.

Idag så vaknade jag av att någon stod och rev och skrapade på väggarna. Så jag blev skit rädd innan jag fattade att det var någon utanför lägenheten och inte inne. Så kikade jag ut och då ska dom tydligen måla om eller något i trapphuset. Undra bara när dom ska fixa min lägenhet?
Idag så är tanken att Anna och jag ska träna ett bräda pass.
 Har nämligen kompat några timmar idag så börjar fyra, lite vardagslyx sådär. Eller vardag och vardag ikväll räknas nog som helg?

Alltid mina fina!








Föresten så kikade jag på Efter tio med Malou idag, då var Anna Sahlene med.
VAD HAR HON GJORT MED ÖVERLÄPPEN??!!
Serriöst en skit snygg mamma som hon behöver inte spruta in massa skit i läpparna!
Nej det är för tråkigt!



Före




Efter





Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Lina

Hannah jag har fortfarande lite dåligt samvete för att jag förstörde vår utekväll! Så typiskt mig att glömma plånkan alltså!

Hoppas vi är vänner iaf ;)

2010-04-24 @ 19:34:25
Postat av: Hannah

Men Lina sluta! Tror du en glömd plånbok förstör våran vänskap? Pluttan då du är galen! <3

2010-04-24 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0