Glader påsker

Hemma efter jobb och ett besök på a6 och solås center. Ja igår hade jag glömt att jag skulle jobba, så innan jag gick och la mig kom jag på det som tur va:p Jobbet gick mycket bra, var ett glatt gäng idag:) Direkt vidare för snabb shopping inför kvällen,mat, dryck osv. Sen fick även ett par gladiator sandaler följa med hem. Har kikat på dom länge men först nu kom dom in i butik:) Köpte även ett annat par för några veckor som jag inte tror jag visat er?
Väl hemma var det till att plocka undan och sen direkt in i duschen. Snart så ska jag börja med maten, eller mat och mat, ägg och köttbullar. Haha undra varför jag fick det enklaste? Haha, nej men det är nog säkrast så:)

Här får ni en del av min shopping idag




endast duken




De skorna jag köpte för någon vecka sen



Nu måste jag leta fram något att ha på mig ikväll, har dock ingen aning:/ Ska antagligen ha ett par av de två strumpbyxorna jag köpte för några dagar se. Men måste ju ha något till haha.




Föresten kolla vad som satt i Mullsjö rondell!!!


 

Haha shit jag blev skit skraj...



Glad påsk på er alla!

                                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0