påskdagen

Idag har jag inte hunnit sitta vid datorn än. Men nu är jag här! Gårdagen var mycket trevlig, men glömde kameran framåt kvällen. Men vi tar det från början. Larsha, Calle, Lina och Anna kom först och då var det dags för att måla äggen. Efter det var det dags för påskbordet och äggknockartävling. Dick vann med sitt fula ägg haha. Sen så vart det ölprovning, då min och Dicks öl vann. Ja i äckligaste ölen, det var någon sort med smak av choklad och kaffe usch!!
Sen så kom Jullan och Sarah, då spelade vi skissa och gissa. Sen kom en hel drös med folk.
Det blev en mycket lyckad kväll!:)























Idag så vaknade jag av ett samtal från min syster, som undrade om jag ville med och träna och det tackar man ju inte nej till. Men först så åkte Dick och jag och fixade min cykel. Så nu funkar den prima:) Sen cyklade jag iväg till träningen. Efter träningen blev det bastu innan det var dags att vandra hem. Sen kom mami och joinade oss, så käkade vi varma mackor och drack te innan de skulle iväg på bio.

Nu ska jag mysa ner mig med godis och en underbar pojkvän:)

           

      

                Take care/ H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0