måndagsmys





Vaknade precis efter en powernap. Idag så kompade jag så jag kunde gå hem vid elva. Eftersom alla är lediga idag så tänkte jag att Dick och jag skulle tillbringa dagen tillsammans. Så när jag kom hem så käkade vi brunch. lite påskmnat sen lördagen;) Sen så bar det av till IKEA, där det var smockat med folk! Men lite fick jag med mig hem iaf:) När vi kom hem så skulle Dick spela något slags CSI spel, riktigt kul faktiskt. Eller så var det inte de för jag somnade ju. Kvällen blir till att laga mat och bara softa:)


 

 

                                      Den fula väggen ska bort när målaren kommer:)

Det var några av dagens köp, nu måste jag hjälpa Dick att lösa fallet på CSI. Att det ska krävas en tjej för att det ska kunna lösas;)

                        Taje care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0