Jobb på min lediga dag

Sitter just nu i en av Målarnas färg bil i Gränna. Ja idag är jag ledig så då följde jag med Dick när han skulle köra långrundan. Så nästa stopp blir Tranås, hahaha nu spilde Dick dricka över hela sig och bilen!
 Nej hemma vill jag inte vara nu, de har satt upp byggnadsställningar runt hela huset. Så dom kommer se rätt in i lägenheten, och jag har ingen lust att rulla ner gardinerna. Så då umgås jag hellre med min älskling:) Tycker faktiskt att det är riktigt mysigt. När jag kommer hem idag så ska jag laga mat, marinerad fläskfilé och potatis grejsimojs blir de.

Nu så ska jag och Dick fortsätta skråla till medlodifestivalen

 

                                                          Take care/H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw gullungar :*

2010-04-07 @ 12:22:05
URL: http://zandravillmed.blogg.se/
Postat av: Angelika

NI är sååå söta tillsammans! Hur länge har ni varit ihop? Hur gör ni för att hålla förhållandet vid liv? =) kram kram / Angelika

2010-04-07 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0