Fredag

Igår när syster min kom möttes vi i stan och gick en runda. Sen blev det svängen runt munksjön. Lagade mat när vi kom hem och sedan Leilas Devil's chocolate cake.  Dock så var det något som gick fel, som det brukar när jag bakar/ lagar midddag haha. Så den blev lite, ja vad ska man säga, mosig.. Men den smakade förbaskat gott ändå!
Sen så kikade vi på film Grown ups, grymt kul!

Idag så började jag med en frukost i sängen, där jag fortfarande ligger.
Sen står en promenad och packa på schemat. Idag åker vi nämligen till Havedhal,
där hela min släkt på mammas sida träffas. Så i helgen får Dick träffa hela släkten på den sidan mohahah.
Ska bli riktigt skoj, var inte där sist så var jätte länge sen jag träffade dom.



Så ska kakan se ut;)
Hörs sen!

                                       Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0