Lördag

Orkade inte sätta mig vid datorn när jag kom hem igår. Ville bara ta min medicin och krypa ner i sängen. Var ju hos Dicks familj, med släkt och dom har ju hund. Är ju allergisk, så varje gång jag är där så får jag mer eller mindre andningsbesvär. Hur som så har jag jobbat större delen av dagen, är fortfarande på jobbet. Men hade en liten rast på 4 timmar, så jag, Dick , Linus och Cassandra åkte på loppis. Hittade dock inget så åkte vidare till IKEA, där jag fick hem lite småsaker. Så när jag kommer hem idag så har jag lite att pyssla med:)

Nu så ska jag kika till mina söta gamlingar och sedan är det snart gads att gå hem, bara en timme kvar!

Hör kanske av mig sen...


                                      Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0