Måndag

Shit va kul!!! Ni som inte testat paintball, måste göra det. Och nej det gjorde inte alls så farligt ont som alla mesproppar säger;) Jag och Cassi var självklart bäst i det gröna laget och Emma i det svarta. Vi skulle lätt klarat oss utan män! Haha nej men faktiskt, det var riktigt skoj och jag rekomenderar det starkt!
Nu är jag dock så hungrig så jag dör...
Det blir potatis med dill i ugn.
Kyckling fylld med vilök och ört philadelphia.
Sen blir det mozarella med tomat och lite andra grönsaker bakade i ugn.
ÅHH jag är så sjukt hungrig.

















Fick ingen bild på oss med maskerna och "gevären".

                                     Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0