Måndag

Trots efter flera koppar te så mår jag fortfarande inget bättre.. Bihållorna är igentäppta och svullna, käkarna ömmar och huvudet dunkar av huvudvärk. Men ändå så har jag städat, packat upp och målat lite under diskhon. Nu ska jag kliva i varma kläder och sedan åker min älskling och jag hem till han och ska äta lite med Ingalill och Christer:)
Här är nästan allt av det jag köpte under helgen:

Boots från skopunkten


Mys tröja från H&M


Linn tube från Gina



Skinnjacka m. fårskinn från Cubus


Linne från Monki


Hörs sen!

                                                        Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag funderar på att köpa en " Linn tube ", vilken färg har din sådan? väldigt tacksam för svar (:

2010-09-25 @ 12:53:54
Postat av: Hannah

Hej! Jag har en vit stickad och en militärgrön, båda från Gina tricot:)

2010-09-25 @ 13:10:49
Postat av: Anonym

Heej, jag funderar på att köpa en "linn tube"



Vilken färg har din sådan? tacksam för svar:)

2010-09-25 @ 13:22:11
Postat av: Anonym

Hej igen :P heter den typ, "moss green" ?



Jag gillar din starkt! Kram malin

2010-09-25 @ 13:24:48
Postat av: hannah

Ja så heter den:)Ja visst är den fin;)

2010-09-25 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0