Nöjd

Hemma igen efter frissan, och nästan för första gången är jag riktigt nöjd! Tänker aldrig mer byta salong. Dock så syns det inte så mycket på bild kanske. Men hon fick verkligen till rätt färg:) Fast när hon frågade mig hur jag ville ha det, var jag sugen på att säga : Mörkt. Är så sjukt sugen på att bli brunett igen, men samtidigt har jag lova mig att inte byta hårfärg för ofta. För sen kommer jag bli sugen på ljust igen, kommer sluta med att jag förstör mitt hår. Nej så nu får jag nöja mig med mitt ljusa hår, är iofs inte så svårt när hon gjorde det så snyggt;)

 
 Före



Efter



Nu ska jag käka lunch, ta en powerwalk, handla, städa och sedan kommer hela familjen hit på mat.

Hörs senare!


                                                              Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0