Söndag

Då var man hemma i Jönnet igen, efter en kul helg i halland. Var jätte kul att träffa alla igen, har inte sett dom på ca sju år. Då hinner alla växa och bli ganska stora och det hinner komma till några små:) Var iaf en jätte rolig helg!
Nu så ska Dick och jag kika på film, Inte utan min dotter hoppas jag. Jag vet att den gick på TV igår men vi hade inte möjlighet att titta.

Dock tog vi knappt några bilder...






Vi var 46 stycken så alla är verkligen inte med här!
Usch imorgon börjar jag jobba igen, är inte alls sugen...
Men allvaret börjar redan ikväll;) Ska ner och tvätta nu.
Ha en skön söndags kväll!!


                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0