Söndag

Igår när jag kom hem från jobbet så kände jag mig som en riktigt pensionär. Började med att sätta i lite kort i några ramar jag köpte på IKEA. Sen så diskade jag rent en karaff och brödformar som jag också köpte. Sen så började jag rensa en massa skit ur en låda och slutligen så satte jag in alla mina viktiga papper i en pärm. Dock fick jag göra alla hål för hand, eftersom jag inte har någon hålmaskin:p Men men nu är det iaf ordning och reda hemma:)
Sitter nu på jobbet och väntar på Delin, så att jag kan få gå på rast. Detta dröjer dock en timma..
Nu så ska jag gå in till underbara Nicklas och Rian på andra sidan och få lite sällskap.


Bästa Nicklas!


                                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0