Home

Då var man hemma igen efter en helt underbar vecka i Grekland, Karpathos. En liten plutte ö med små byar längs de väldigt krokiga och branta bergsvägarna. Vi bodde i en by som hette Lefkos som var pytte liten och pittoresk. Hade kanske runt tio resturanger, två mini market men tre fantastiska stränder. Så man kunde välja en strand med både fin sand och fint vatten. En annan strand med mindre fin sand men med härlig snorkling och lite klippbotten som var kanon att sitta och sola på. Den tredje stranden var det störst vågor på när det väl blåste. Både Dick och jag blev som små barn när vi hoppade i dom stora vågorna, jag vi tyckte nog att det var roligare än barnen;)

En dag så hyrde vi en moppe som vi åkte över på andra sidan ön, till en av medelhavets finaste ständer. Jag kan inte annat än att hålla med! Sen åkte vi även till Pigadia, huvudstaden på ön. Vi kom fram efter många om och men, både överhettning och bensinstopp höll på att förstöra dagen. Men allt gick väl:)
 
Som sagt så har vi haft en helt fantastiskt vecka som jag aldrig kommer glömma!

Kommer lägga ut lite bilder idag men mer efter helgen. Imorgon klockan 08:00 åker jag till sthlm med flickorna.






























Mer bilder kommer, men nu ska jag packa upp och sedan kika på en film med min underbara:)

Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Martina

Det blev bra tillslut då alltså, du som var så orolig :) Det ser ut att vara jättemysigt!

2010-08-16 @ 23:25:27
Postat av: hannah

Jadå det blev ju jätte bra:p hoppas allt är bra med dig gumman!

2010-08-17 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0