Torsdag

Kvällen igår var trevlig, har dock inga bilder efterdom jag självklart glömde kameran. Tanken var att alla tjejerna från habo ( + Anna W) skulle träffas innan Julia och Sara flyttar. Båda för att plugga, Julia i Lund och Sara i Örebro. Alla kunde utan Anna w som inte mådde bra och Johanna som var upptagen på annat håll.
Vi hamnde iaf på Twin men god mat och lite vin. Dock blev det inte så sent, eftersom vi som sagt är från Habo och busstillgången suger. Så var flickorna tvugna att lämna staden och åka hem.

Idag har jag inget planerat vilket är underbart!
Fick dock ett sånt sug på att umgås med mina fina systrar!
Träffar ju dom i helgen men ändå:)



Det är nog den sista bilden jag har när alla systrarna bodde hemma samtidigt.
Nehe nu ska jag sätta på hög volym för att hämnas på min äckelgrannar, och så ska jag plocka i ordning här hemma:)

                                                Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0