Tisdag

Tränade som sagt idag, det fick bli step/styrka med Åsa. Innan hette det bräda, men de har tydligen fått direktiv att så får det inte heta. Iaf så älskar jag hennes pass, dom är precis perfekta. När man går från hennes pass så känner man verkligen att man fått ta ut sig ordentligt. Nice!
Så nu hoppas jag att jag kommer hålla i med träningen...

Igår så fick vi inte tag i filmen jag tjatat om. Men idag så hittade min kära pojkvän den, så nu har jag äntligen sett
Inte utan min dotter. En kanon film och så är den verklighetsbaserad, vilket jag älskar.
Igår såg vi remember me, också en sjukt bra film!
Nehe nu ska jag hoppa ner under täcket coh mysa framför TV:n med darling, innan det är dags att sova.
Usch att vara tillbaka på jobbet, samtidigt som det är skönt att få in lite rutiner.



                                  Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0