Grattis mormor och Rosanna!

Igår när Johan  och Desiree kom, åkte vi direkt och köpte Thaimat. Sen så spelade vi spel hela kvällen, först något frågespel på xbox och sen pratmakarna. Jag och Desireé vann självklart på pratmakarna;)
Idag blev det en långfrukost och sedan bytte Dick och jag juklappar. Vi kommer nämligen inte synas så mycket i veckan, så fick passa på nu. Jag fick ett askul spel till mitt nintendo wii och lite annat smått och gott. Av mig fick han xbox kinect och en eltandborste, den förra råkade av misstag hamna i toaletten;)

Nu så ska vi ut till Habo och fira min mormor som fyller 69. Så stort grattis till dig älskade mormor!
Men sen är det en annan tösabit som fyller år idag, min fina Rosanna!
Hon befinnersig dock i Asien nu, så har ingen möjlighet att ge henne en grattis kram.
Men jag tror säkert att hon har det jätte bra, även att hon inte befinner sig i Sverige.





Bild från förra sommaren


Kommentarer
Postat av: malin larsson :)

Heeej :) vad använder du för mascara? eller är det en förlängning ? :) Kram malin (:

2010-12-20 @ 20:28:18
URL: http://malinelisabethlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0