Juldagen

Jag jobbade ju julafton, men direkt efter jobbet åkte jag hem till Habo. Vi åt en massa, delade ut julklappar, åt en massa och sedan var det midnattsmässa i vanlig ordning. Var en kanon dag trots jobb:) Igår var det även då jobb som gällde, men bara till halv fyra. Sen var det utgång med tjejerna på Karlssons. Mycket lyckad kväll! Idag ringde Dicks mamma och väckte oss runt ett, men ändå låg vi kvar i sängen till två. Man måste ju gå igenom alla detaljer från gårdagen;) Sen har vi bara slappat hela dagen, vi funderade på att ge oss ut på stan. Men gissar att det är sjukt mycket folk, så vi hoppade de. Nu ska jag fortsätta kvällen med mitt hjärta!

Ha en skön sönsdagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0