Operation?

Det var inte alls kallt ute idag, utan jätte skönt. Så emma och jag tog en sväng runt munken, innan det var dags för henne att bege sig tll jobbet. Själv var det bara till att hoppa in i duschen och nu ska jag strax iväg till vårdcentralen. Är verkligen inte farligt haha, ska bara ta bort en äcklig leverfläck på min rygg. Har haft lite problem med den, så nu ska den äntligen bort. Anna följer med som mentalt stöd, hehe eller egentligen mer för att se hur dom gör. Jag är jätte fascinerad av sånt här, så vill ju se hur det ser ut. Om det går vill säga:)

Efter detta lilla ingrepp, ska jag upp till a6 och träffa Michan och jag hoppas  lilla Novalie är med:)



   

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0