Julfrukost och pulkaåk

Hemma hos mamma och pappa, jag och pappa fixar lite i köket. Jag har målat lite och han pysslar med lite annat. Dem håller ju på att renovera köket, och snart är allt färdigt:) Men vi ska ta dagen från början. Vi började ju hos Larsha med jätte god julfrukost, med allt från skinka till pepparkakor och gröt. Sen åkte jag och Lina iväg och ordnade med lite ärenden, innan vi hämtade upp Larsha. Direkt till Habo och pulkabacken. Var riktigt kul, dock blev det lite för kallt. Så efter ungefär en timmas åkande och en fikapaus åkte vi hemmåt.
Nu ska vi snart börja att sätta upp granen, som vi alltid gör dagen innan julafton.
Hör kanske av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0