Caj

Dagem igår var askul! Började som sagt att bowla, där jag vann;) Sen så var det dags för julbord, GOTT!
Sen så drog vi hem till mig och förfestade innan vi drog ut till Club caj. En mycket lyckad dag som sagt, alla var på toppen humör och stämingen lika så.

Idag tog jag mig en liten sovmorgon, haha typ till ett om ska vara lite mer precis. Har tvättid idag så var tvungen att kliva upp ur den sköna sängen. Snart ska vi ta en runda på stan innan det är dags för lite besök igen.


Bjussar på lite bilder





















Haha nu ska Emelie börja använda mer komplicerade ord såsom applicera...


                                          Take care/ H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0