12/2

Är nu på jobbet och slutar inte förens klockan nio. Kändes inte helt okej att gå hit idag måste jag erkänna. Men vi tar dagen från början igår. Jag vaknar av ett sms som är från Lina, hon skrev att hon snart skulle bege sig till mig. Så jag gick försökte få upp en lampa i hallen( lyckades ej) och sedan städade jag av lägenheten lite snabbt. Limpan kom och vi tog en sväng runt munkan, handlade lite inför kvällen och sedan lagade vi god kyckling i thai stil. Sen bar det dags att gå till jobbet, på min lediga dag!!! Ja vi hade utbildning så det var bara att le och se glad ut. Efter det så bar det av till systemet för att inhandla vin. Väl hemma rusade tiden iväg så snart kom Rosanna och Charlotte och förferren drog igång. Mycket mysigt måste jag säga. Sen bar det av ut, var en riktigt rolig kväll. Tack fina flickor!

Idag som sagt mådde jag inte direkt prima, men nu är jag här och dagen har gått förvånadsvärt bra. Ikväll blir det väldigt lugnt med kanske Let´s dance och en chips påse:)




Haha inga komentarer;)











                                                   Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0