Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och ja har jobbat sista passet för denna veckan;) Efter jobbet gick jag till friskis körde ett pass och gick hem. När jag lämnade lägenheten var den mer eller indre ett kaos. För Anna var hos mig igår och kollade på melodifestivalen och åt. Och jag hade nämligen ingn lust att diska igårkväll. Men när jag kom hem efter träningen idag möttes jag av en leende pojkvän med röda rosor i händerna! Då hade min underbara städat, diskat och tänt ljus i hela lägenheten:) Myspojk! Jag blev så glad för detta må ni tro.

Nu ska vi iväg och hyra film och hämta mat från en Italenare och en grek. Ska bli så mysigt och en perfekt avslutning på veckan. Tack min fina och mest älskade pojkvän!!!

Älskar dig Dick Johansson!



                                                                                    Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0