Festival

Åh va skönt det är med helg! Idag så gick vi som tidigare sagt upp tidigt, för att tvätta. Så morgonen började med att tvätta, sen drog limpan och jag in till stan och tränade. Blev även en runda på stan, inhandlade en tunika och en kläning. Sen en hemlig grej till Dick som fyller år. Efter stan så åkte jag hem och familjen kom, alla utan Linnea. Så vi käkade jätte god, spenatpaj med svarta oliver, feta ost och soltorkade tomater som mamma hade gjort. Sen blev det en kort fika innan mamma och pappa var tvugna att rusa, dök upp en sak som de helt hade glömt bort. Så kvar blev jag, Klara och Dick. Jag och clucken spelade super mario en stund, och snart är det dags för henne att dra sig vidare mot staden. Ikväll kommer ett par vänner hit är tanken och vi ska kolla på melodifestivalen, se om det är något att ha. 



               

 

   

                         Take care/ H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0