Kladdkaka och hårfärg

Söndag idag och smärtan håller i sig. När jag skulle borsta tänderna idag så följde det med en härlig klump när jag spottade. Mamma trodde de var en varklump! USCH!!! Jaja nog gnällt om detta. Idag så kommer Ingalill, Christer, Billy och Ingemar hit, alltstå Dicks familj plus farfar. Så nu så ska jags tälla mig och laga en kladdkaka är det tänkt. Men eftersom jag inte är så bra på att baka kanske jag måste gå och köpa något i reserv. Hm, det finns ju faktiskt färdiga kladdkakor att köpa;) Hursom så kommer larsha hit ikväll och vi ska färga våra hår:)



Btw vad hände med melodifestivalen igår? Darin gick vidare hahaha!!!

Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0