Måndags ledig!

Klockan är snart halv tolv och jag har redan tvättat fyra tvättar,diskat en massa disk, bytt till rena lakan och städat hela lägenheten! Känner mig rätt effektiv idag. Planerna är att kanske men bara kanske att måla om i hallen, sen ska jag solla ut en massa kort som jag sedan ska framkalla. Vid halv fyra ska jag och flickorna träna och sedan ska vi kolla på film. Gud så mysigt!
Idag är Dick hemma och är sjuk så då får man väl vara lite extra snäll idag, han var ju så gullig igår.

Nej nu ska vi spela xbox:)



                                        Take care / H


Kommentarer
Postat av: Emma S

Ååååå!! Vill också vara med er o titta på film o mysa. Saknar det sååå mycket=) Måste titta till din nya lägenhet också!!!! Puss o kram

2010-02-15 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0