Slapplördag

Kvällen igår blev så himla rolig! Det var såklart mina fem älskade flickor och så kom Petter, Johan, Filip och Fredrik eller ska jag säga Frederich;) Sen vart även Rosie här en stund, och lite andra brudar från hemorten. Mycket trevligt folk och en skön blandning. Stannade nog till tolv, sen bar det av mot staden. Det fick bli Olerys, och jösses vad kul det var. Ja men skulle säga att kvällen var mycket lyckad. Dock så drog jag och Dick lite tidigare än alla andra. Dick skulle nämligen spela match idag, iofs inte förens tre men det är alltid skönt att komma hem i tid;) Haha låter som en pensionär. 

Idag så ska jag inte göra ett piss, ska bara ligga i soffan hela dagen och vänta på Dick. Sen kväll blir det antagligen melodifestivalen, följer ju det slaviskt nu;)

Hopppas alla får en trevlig lördag, nu ska jag äta frukost:)
 Och stort tack för alla de fina presenterna som jag fick!

 

                                                              Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0