smärta!

Har något sjukt ont i munnen! Kan knappt äta, vilket är mycket tråkigt eftersom det är en av mina stora passioner här i livet;)Dom små liven har ju satt ett av stygnen i kinden, så det stramar så pass att det knappt går att öppna munnen. Jag måste dela all mat i mycket små bitar för att sedan pressa in det i munnen. Men med tålamod går allt:)
Idag har vi iaf varit en sväng på IKEA och jar har äntligen fått hem en klädsel till min fåtölj samt en fotpall. Det var riktigt kul när vi skulle åka härifrån till IKEA, då det har snöat väldigt mycket under natten. Vi hade ingen skyffel så det var bara till att försöka sparka bort snön framför bilen. Haha det blev en och en annan bell innan en snäll man i en liten snöplog kom och skottade bort all snö framför och runt bilen. Ett stort tack till denna snälla man! Vilket jobb alla dessa som är ute och försöker hålla våra vägar rena gör. Uppe innan en del har gått och lagt sig för att få bort all snö. Det borde dom få en stor eloge för!

Nej nu ska jag och Dick åka och hämta Mcdonalds mat och godis innan melodifestivalen börjar.


                                                      Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0