Tandläkaren

Sitter är med världens lustingaste känsla. Är helt bedövad i vänstra delen av ansiktet. Idag var det ju dags för att dra ut min ena visdomstand. Ja ont vill jag inte äsga att det gjorde, men väldigt obehagligt. Dom drar och bänder, det knakar och man känner en blodsmak sakta sprida sig i munnen. Det känns som man har sovit hela natten på ena kinden så att den domnar bort. Kan varken spotta eller svälja, och försöker jag bli av med slemmet så kommer bara en röd tjock massa ut. Ja de blöder som tusan och vill inte sluta! Så nu sitter jag mest och väntar på att bedövningen ska släppa och smärtan ska ta vid. Men vi får se, fick en lite extra stark värktablett som jag precis ar tvingat ner. Haha ja vi får se hur mycket bitmärken jag har i kinden. När jag biter ihop så känns det som det isar i ansiktet, och så kommer jag på att det är kinden som hamnat i vägen.

Jaja nog pratat om det, igår var det en hel mysig kväll. Efter jobbet så var det dags för träning, aerobic med Anna, Linnea och Klara. Efter träningen gick syrrorna och jag hem till Linnea och åt så himla god libanesiks mat. Hade även hyrt en film vi kikade på som var så sådär, kommer inte ihåg vad den hette.
Men den maten! Rekomenderar starkt den, ligger på liljeholmen så åk dit om ni är sugna på något gott!!!

Ikväll är jag hemma hos Mamma och Pappa för första gången sen jag flyttade. Har saknat dom faktiskt;)
Dock kan jag ju inte äta av den goda maten jag vet dom kommer laga. Så får helt enkelt nöja mig med sällskapet.



                                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0