The biggest loser!

Ja efter Biggest loser var det inte mycket att hänga i granen på TV. Så nu har jag jag sysslat med massa ärenden som ändå skulle tas itu med. Skönt att ha det avklarat!
Nu ska vi tydligen se en film som gick på någon kanal plus. Jag börjar sent imorgon och Dick är sjuk, så idag ska vi passa på att vara uppe lite extra sent:)

Iaf så vann Ali, mycket värdig vinnare! Och för första gången en kvinna, det hurrar vi för!
Grymt snygg kvinna det där:)


Föresten så glömde jag berätta vad jag gjorde efter träningen igår. Jo då gick jag och mina flickor till hot asia eller vad den nu heter och beställde mat. Sen hyrde vi "Allt för min syster" åkte hem till Anna och kollade. Mycket sevärd film!!!
Toppen kväll som jag hoppas det blir fler av:)



                                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0