dumdator

Har inte skrivit på länge nu, men har haft fullt upp med flytten. Nu är det iaf lite prdning, så pass att man kan bo och verkligen trivas.
Så nu äntligen börjar det kännas som hemma, iaf lite.
Dom senaste dagrna har jag packar upp och så har mina kära vänner varit här. Idag är första dagen jag är helt ensam i lägenheten samt sova själv för första gången.
Har dock grannar ovanför mig som gärna gör väsen av sig. Ja jag går inte in på detalj, men en dag blir det inflyttningsfest och då även min hämd mohahah!
Har försökt få in lite bilder av lägenheten men det vill sig inte idag. Imorgon så börjar jag elva, så syster Linnea kommer hit och äter frukost kl nio imorgon. Mycket trevligt!


Dagens planer är städning, laga mat och om jag orkar ut och gå. Ska även koppla in mitt nintendo som fortfarande ligger i en kartong.



                          Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0