VÄRME!!!

Precis hemkommen och nyschad, sitter och tittar på outsider. Idag handlar det om elallergi, måste vara den värsta allergin man kan ha. Idag är det ju nästan omöjligt att leva utan el.
Haha ser dock lite kul ut när en av tjejerna går runt och rapar. Men det är självklart ingen man får skratta åt;) 

Idag har vaktmästarna varit här, så äntligen har jag fått värme i min lägenhet. De har även fixat varmvatten, så nu har jag varmvatten!!! Är helt överlycklig!

Igår så var det en lugn dag, vi var hos Dicks föräldrar och åt. Någon fyller ju år imorgon;) Sen kom Rosie hit på en kvällsmat, hon har ju inte sett lägenheten än. Har dock inte sett hennes nya hem än.
Imorgon fyller då som sagt Dick år, så imorgon får jag kliva upp lite extra tidigt för att hinna slå in de sista presenterna.

Nehe dags för te och fortsättningen på outsiders.

                                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0