12/1

Kom precis hem och väntar på Dick, som snart kommer.
Efter jobbet så gick jag och Anna W och Larsha en sväng på stan. Har lovat mig själv att inte shoppa nu innan flytten, opps. Nej så farligt är det inte, fick med mig en jeans skjorta och en vit topp med puff armar. Tog en fika på kaffebönan och sedan var det dags för träning. haha eller ja träning för magmusklerna iaf. Körde ett afro dans pass, mycket skratt blev det. Efter "dansen" blev det bastu. Väldigt trevlig dag, tack flickor:)

Mina inköp





Haha skjortan ser inte alls ut så i färgen och tröjan syns knappt:p

                                                       Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hannah Shopaholic Björnell , en underbar kvinna ; )

2010-01-12 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0