17/1

Är precis genomkylld fryser så jag skakar som ett asplöv. Har precis hämtat en sor kopp te och hoppas det ska hjälpa. Kom hem för en stund sen från staden, fick med mig en kavaj och en såndär masskontakter eller vad det heter. Fick även med mig galjar (stavning). Åh vill ha min lägenhet nu, känns så segt att vänta!
Efter IKEA så hälsade vi på hos Dicks farfar, där satt vi och pratade och drack kaffe en stund. Har även hyrt en film vi strax ska kika på med mamma och pappa, falskt alibi heter den.
Nej dasg att kika in på IKEAs hemmsida och kolla efter ett soffbord. Velar fram och tillbaka hela tiden, jätte svårt verkligen men kul:)

Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska iaf jag ha:)
Take care/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0