2/1

Skrev inget igår, för jag mådde verkligen dåligt. Hade världens huvudvärk, som om jag hade druckit en massa dagen innan. Men icket, hade inte druckit en droppe.
Sov dock ca tre timmar, vilket förklarar värken.
Nyårsafton var iaf mkt lyckat, tack alla:)
Igår sov jag när jag kom hem från jobbet och sedan var vi på bio, Avatar.
Grymt bra film, som jag starkt rekomenderar!

Idag sov vi ut riktigt länge och sedan tog vi en promenad i kylan. Sen blev det lite sällskaps spel med familjen. Har verklige varit en mysig dag:)
Ikväll blir det mer mys och någon film.










Ingen kommentar, Men calle verkar nöjd;)





                                                                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0