23/1

Igår hann jag som sagt inte skriva. Egentligen så hände inte så mycket,började dagen med träning med Larsha. Ki- jympa stod på schemat och var fruktansvärt kul. Har aldrig kört detta passet innan så det var skoj. Efter det åkte jag hem och plockade ordning på mitt rum och sedan lagade jag lite mat. Sen vart Hannah lite trött och somnade i en och halv timma. Upp och kleta på smink för att käka på Olearys och kolla på Snabba Cash. Både maten och filmen var sådär, men kvällen var trevlig ändå:)
Idag har jag unnat mig en rejäl sovmorgon, när vi väl gick upp fick vi nybakat bröd till frukost. Tack mami:)
Det skönaste när man är ledig och har ätit frukost är att man kan gå och lägga sig igen, en liten helg favorit.
Så det gjorde vi självklart även idag, sen har Klara och jag gått en sväng.

Nu är det dags att börja fixa lite saker inför kvällen, hoppas att både Emma och Lina kommer hit på en lite fördrink innan vi åker in till Anna.



                                                         Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0