26/1

Får bli ett snabby inlägg, för nu ropar mamsen att det är mat.
Igår så var jag en sväng på rusta ock köpte flyttkartonger. Sen så var det raka vägen hem för att packa. Så nu har det börjat på riktigt, flytten alltså. Eller jag bara packningen egentligen men ändå!!!
Är så spänd på vad detta ska bli:)
Idag så har Dick och jag inte gjort ett skit, skulle gått en promenad. Men så blev det inte haha.
Så vi hjälpte pappa med en sak vilket han uppskattade så nu ska vi få semlor. Inte jag för det är bland det värsta jag vet, men Dick får och jag får säkert en smarrig vaniljbulle eller liknande.

Nej som sagt dags att äta:)
Hörs imorgon istället.
                   Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0